Møtes vi?

Jeg er full, jeg er veldig full og jeg har vært veldig mye full. Noen reagerer med å si jeg må stoppe, andre sier de ser jeg har det bedre enn jeg har hatt på lenge. Jeg ler, jeg smiler, jeg danser som jeg aldri har gjort før, jeg sender deg en snap og spør om du vil møte meg selv om jeg vet du ikke kan, jeg bare bygger opp til flørting. Du sier du hadde kommet til meg om bussene hadde gått, jeg vet du lyver men blir likevel glad. Jeg har ikke sett deg på 6 år men jeg glemte aldri smilet ditt. Du er så fin.

Jeg drikker mer,en venn spanderer en shot, jeg tar den og alt blir svart. Klokken er 06:30 når jeg våkner første gangen, jeg ligger halvnaken i sengen min, kjenner meg lettet over at alt virker normalt og at ingenting har skjedd, jeg drikker et glass vann før jeg er borte igjen. Jeg våkner klokken 10 og kjenner at formen er elendig. Jeg sender deg snap og du spør om det går bra, du ler når jeg sier at det er første gangen jeg ikke husker noe. Jeg sender deg snap og sier jeg er sur på deg for at du ikke kunne komme til meg, du ler og sier du skal gjøre opp for det, jeg blir glad men tanken på at vi kanskje ikke blir å møtes i det hele tatt ligger bak i hodet mitt, kommer det til å skje? Jeg håper det. 






Comments

Popular Posts