Lørdag 13 mai.

Jeg føler meg bra idag, jeg har sminket meg, kledd på meg, spist smertestillende og mandler til frokost, smertestillende fordi jeg nettopp er blitt ferdig med et migreneanfall som varte i et døgn, et forferdelig døgn. Jeg hører på *u only call me when its raining* mens jeg forbereder meg til bussturen til stjørdal, rekker jeg en kaffe på kaffebrenneriet først? eller skal jeg kanskje bare vente til jeg er på stjørdal så jeg kan drikke kaffe på Hos oss, hvem prøver jeg å lure, alle vet jeg blir å klare flere enn to kopper kaffe. Vi skal ut å spise, jeg gleder meg men gruer meg også, når jeg spiste igår spiste jeg for fort og for mye og endte opp som en oppblåst ballong, jeg ble i tillegg kvalm. Jeg får bare passe på å drikke mere vann og spise sakte. 

Det er sol ute idag, og endelig fint vær, 13 grader er ikke så ille, det er varmt nok foreløpig. Jeg pakker med meg badedrakt for mamma har fått seg jaccuzi, skrives det sånn? Så jeg har store planer om å kose meg i den ikveld før jeg drar hjem og får overnattingsbesøk av Signe. Jeg vil at dette skal bli en kjempe koselig og avslappende helg før mandagen starter igjen og jeg har min første åpningsvakt på lenge, men jeg skal klare det. 



chiao

Comments

Popular Posts