Spetum og dårlig selvtillit.

I april tok jeg septum

Det var vondt og jeg gråt og blødde masse, men jeg er superfornøyd, creds til kompisen min Ragnar. 

Jeg spiste litt for ofte på Frati med Signe, men maten der er så sykt god så det er verdt det.

 Jeg kjøpte meg GHD rettetang og lærte meg å krølle håret med den og det er nå min favoritt frisyre. 


Fikk en ny kjole fra Ebay, tenkte det kom til å bli et bomkjøp men det ble et ganske vellykket kjøp!

Kjolen er så klart blitt til en av favorittene. 


April er også den måneden selvtilliten ble ille. Jeg er blitt kalt lubben litt for ofte, skjønte ikke hvorfor helt til jeg fant ut at i løpet av et år så har jeg gått opp 11kg. Jeg er veldig liten så det blir altfor mye. Man sier at vekten ikke skal bety noe, at andres mening ikke skal bety noe og det er jo rett, Men jeg bryr meg om at jeg har lagt på meg når det er en av årsakene til at psyken min og helsen min er blitt veldig dårlig. Jeg føler meg sjeldent bra, jeg unngår folk, jeg unngår speilene, jeg gjemmer meg inni en stor hettejakke jeg stjal fra en eks kjæreste i 2013, Jeg spiser nøtter og brokkoli, på de verste dagene spiser jeg kanelsnurrer, jeg trener masse men jobber meg opp til å tørre å starte med jogging, kondisjonen min er noe elendig med tanke på at jeg ikke har løpt siden 3000 meteren på videregående. Jeg har sluttet helt å ta vare på meg selv og det er det dummeste man kan gjøre mot seg selv. Men jeg jobber med saken om å få det bedre med meg selv og i livet. Jeg prøver hver dag, og jeg har bestilt meg en legetime i mai for litt ekstra hjelp (og helsesjekk for å sjekke om det er noe mere som ligger bak mangelen på energi) og jeg har en psykolog som hjelper meg masse. 


Så prosjekt "bli lykkelig-ere" er vel i gang!

Comments

Popular Posts