Bursdagsinnkjøp.

Jeg hadde jo nylig bursdag (to dager siden) og da blir det automatisk litt nye ting da. Det meste har jeg kjøpt selv med penger jeg fikk i gave og noe er bestilt uten påvirkning av bursdagen da, heh, litt shoppeglad. Bursdagen min ble feiret noen dager på forhånd sammen med familien min, først dro jeg til søsteren min som jobber på Nikitia på Stjørdal for å fikse brynene mine og stusse panneluggen slik at brynene faktisk er synlige da. Deretter kom mamma og lillesøsteren min og hentet oss så kjørte vi til Mudange som er en asiatisk(?) restaurant på Saksvik i Malvik kommune, jeg bestilte meg innbakt kylling med sursøt saus og ris, naaam, 

På selve bursdagen min sov jeg egentlig for det meste, jeg hadde fri, ble syk, prøvde å dra ut for å kose meg men det ble bare mislykket, det endte meg at jeg satt alene hjemme og trøste spiste kake til T og kompisen hans kom med pizza. Bursdager er vanskelige. 

Uansett, innkjøpene er da:



Cardigan fra New Yorker, blomstermønstret genser fra New Yorker. 


Øyenbrynspudder fra Beaty Uk, kjøpt på blivakker.no


Toalettmappe fra min favoritt youtuber Zoella.


Kosegenser fra New Yorker med mitt favoritt motto: Enjoy the little things <3
Skinny Jeans fra Cubus.

Ikke så mye, men jeg trenger ikke så mye heller siden jeg allerede har et altfor fult klesskap. 

Må samtidig bare vise dere den nye klokken jeg kjøpte på januar salget til Glitter, den er så fin!

Bestefar som også er veldig glad i klokker likte denne veldig godt så da var den et godt kjøp!


toodles!

Comments

Popular Posts